21 November 2012

ඇය යන්න ගියා ....

අදුර නසන්නට මගේ ජිවිතයේ
පහනක් ලෙස ඔබ ආ පෙර දිනයේ
සිතුවෙමි දිවියම අදුරු නොවේයැයි
සැමදා ඔබ මගේ ආලෝකයමයි

කිසිදා හැරදා නොයන බව එදා
කියූ වදන් මා තුරුලට විලා
අමතක කර ඔබ මගෙන් වෙන්වෙලා
යන්න ගියේ ඇයි මා තනිකරලා

මා හැර ගියාට ශාප කරන්නට
හදවත තුල සවියක් නැත මා හට
අහිමිඋනේ ඔබ මගේ ඇති කරුමෙට
සිතා ඉදිමි මම පෙර කල පවකට


7 කියපු දේවල්:

  1. මේ කාලේ හැමෝටම මෙහෙම තමයි අනේ මන්දා මොකද කියලා ,,,,

    අද තමයි මුලින්ම මේ පැත්තට ආවේ...
    එන්න ඇවිත් යන්න " The අච්චාරු පිටුව "

    ReplyDelete
    Replies
    1. අද කාලේ මිල මුදල් වලට ආදරයත් විකිනෙනවා බං....මොනවා කරන්නද ????

      Delete
  2. හිතට දෙනුනු රස්විදපු කවක් අපුරුයි ජයෙන් ජය

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තුතියි මිතුර..

      Delete
  3. හ්ම්ම්...විරහව... දුක..
    ලස්සන නිර්මාණයක්..
    ජය වේවා..

    ReplyDelete
  4. ස්තුතියි Red Riding Hood

    ReplyDelete
  5. මටත් කියන්න තියෙන්නෙ මේකම තමයි...

    ReplyDelete

හිතුන දේ ලිවුවේ ඔයාල එක්ක බෙදාගන්න,ලියපු එක කියවල කොමෙන්ට් එකක් දාන්න විනාඩියක් වෙන්කරලා කොමෙන්ට් එකක් දාන්න,ඔයාලගේ කොමෙන්ට් වලින් තමා මට තව තවත් ලියන්න පුළුවන් වෙන්නේ.